25 Mayıs 2007 Cuma

Denizi hatırlatan bir obje.........


Yaz geldi artık... evin içinde sıcakladığımı hissettim bugün. Kızımı parka götürürken güneşin beni yaktığını hissettim.Deniz olsa atlayacağım serin sulara nerdeyse....
Özlemişim terleme hissini.Bu senenin çok ama çok sıcak geçeceği söyleniyor. Bir ay sonra kışı iyice arar olacağız gibi...
Yaza özel bir obje yaptım sizin için. Kum boyayla boyadğım objeyi deniz kabuklarıyla süsledim. En kısa zamanda deniz kenarına gidip kendi ellerimle toplamak istiyorum deniz kabuklarını.
Haftasonu geldi...Yarın ve pazar için planlar yapılmaya başlansın.Sıcak havanın tadını en güzel şekilde çıkaralım.

1 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Evde temizlik çocuk misafirler tv deyip yaşamıyorsun. Ne kadar güzel bu yaptıkların tebrik ederim. Bir gün ben de denemek isterim. Acaba becerebilir miyim :)