11 Mart 2008 Salı

Bahar geldi...

Yeni bir mevsim,yeni mutluluklar belki de beni bekleyen yeni hüzünler barındıracak.Bildiğim tek bir şey var o da baharı sevdiğim.Güneş yüzünü gösterdikçe gülümseyerek uyanıyor ve günümü aynı gülümsemeyle devam ettiriyorum.Pazar günü 10 saatlik uyku uyumamla beraber haftaya enerji ile başladım.Kızımın dersleri geçen hafta ile ağırlaştı.Yaş problemleri ile tanıştık:)))
Bilmem kaç sene binbir çeşit yaş problemi çözecek olması ne kötü!
Dersler konusunda gitgide artan ciddileşme ona daha çok vakit ayırmamı gerektiriyor.Melis'in istekli olması beni sevindiriyor aslında....
Anlatacak çok şey birikmiş....
Şİmdilik hoşçakalın!

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

bizi biraz yorsalar da aslında hiç üzmediler çocuklarımız...derslerinde hep böyle başarılı olurlar inşallah....öpüyorum

Cocukla Cocuk dedi ki...

Adana senenin en güzel günlerini yaşıyordu, baharla karışmış turunç kokuları..

Adsız dedi ki...

Merhaba :) Blogunuzu tesadüfen keşfettim, çok mutlu oldum. Ne güzel şeyler yazmışsınız size dair. Sevgiler :)

anne ve cocuk dedi ki...

rüzgarcım teşekkür ederim her zaman beklerim...