21 Mart 2008 Cuma

cuma...

Dün akşam nişanlanmak üzere olan bir çiftle karşılaştım.Mutluluğun tarifini sadece birbirlerini sevmek üzere yapan bir çift.Sevmenin coşkusunu sadece o yaşlarda mı yaşarız bilmiyorum ama benim artık bir tarifim bile yok.
Geneline bakarsak mutlu bir hayatımvar.Sevdiğim kişiyle evlendim,dünyalar tatlısı bir kızım var.Sağlık problemlerimizi hallettik vs. vs...
Hergün bunların farkındalığıyla uyansam keşke.Günlük hayata kendinimizi bırakınca,yaşamanın ne kadar mutluluk verici bir şey olduğunu unutuyoruz.Bugün kendimize bir iyilik yapıp bütün sorunları bir kenara itip sadece sağlıkla yaşadığımız için mutlu olalım.Havanın grisine aldanıp hüzünleri çağırmayalım.Hepinize iyi haftasonları diliyorum...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel dilemişsin :) Gerçekten kendimi iyi hissettirdin sabah sabah. Teşekkürler :) Sevgiler.

Adsız dedi ki...

iyi pazarlar dilerim fulya ablacığım melis kıza da slm olsun:)