12 Mayıs 2008 Pazartesi

Okuma Bayramı


Birinci sınıfa başlamanın ilk günü ne kadar önemlidir.Geçen sene Melis anasınıfına giderken 1.sınıfa başlayan arkadaşlarımın çocuklarını seyrederken bile gözyaşlarımı tutamamıştım.Okul forması bu yaş çocuğuna bir başka yakışıyor.Kendi çocuğumun ilk gününü görmek bana nasip olmadı.O da büyük bir olgunlukla karşıladı bu durumu ve evden de olsa ilk çizgi çalışmalarıı aksatmadan yaptı.Bazen onun bu güçlü halleri beni şaşırtıyor.Okula geç başlamamıza rağmen sınıfında ilk okuyanlardan biri oldu.Her zamanki gibi beni hiç üzmedi.1. sınıfın zorlukları malum ilk dönem ders çalışmakta çektiğimiz zorlukları atlattık neyseki....
İşte belki de bu yüzden benim için bu okuma bayramı çok önemliydi.Onu sağlıklı ve neşeli bir şekilde sahnede görmenin mutluluğunu anlatamam.Gözyaşlarımı tutamadım haliyle.O hep mutlu olsun keyifle şarkılarını söylesin balesini yapsın.....
Okulumuz çok güzel bir okuma bayramı hazırlamış.Çocukların herbiri başka başka görevlerde harika işler çıkardılar.Melis her zamanki gibi bale grubundaydı.Tombiş balerinim hareketlerini hiç aksatmadan başarıyla tamamladı.O gün nedense çok heyecanlandı.Sahneye çıktıktan sonra baktım rahatlamış....
Benim çektiğim fotoğraflar karanlık çıktığı için fulya nın sitesiçocuklaçocuktan bir fotoğraf ekledim.Biliyorum o bana kızmaz.



Öğretmenimiz,Emine Özbek'i de emeklerinden dolayı tebrik etmeliyim.Tören sonunda verilen okuma ve başarı belgelerinden bu sene kendime de pay çıkardım....Bu senekiçabalarımı göz ardı edemem.Kızımın beni mutlu etmesinin sınırı yok gibi..İnşallah mezuniyetini de görmek nasip olur....

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

fulya'cım gerçekten cok duygu dolu ama cok hoş bir gün yaşattı bize çocuklarımız.. ağlamamak elde değildi..prenses kızım da harikaydı...hareketleri yaparken ki dikkati ve özenine oğuz amcası da ben de bayıldık..Allah tamamına erdirsin inşallah..

Adsız dedi ki...

selam, çok şirin kızınız var.Allah mezuniyetini ve mürüvetlerini görmeyi de nasip eder inşaallah.Bende bloğunuzu severek takip ediyorum.Çok güzel hazırlamışsınız.Ellerinize sağlık.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Maşaallah. Melis çok güzel her zamanki gibi. O bale yapmakla kalmamıştır, arkadaşlarını da yönlendirmiştir,geçen seneki gösteri hiç aklımdan gitmiyor.