14 Mayıs 2008 Çarşamba

sabah halleri.....

Sabah erken saatler okullu çocuğu olan her annenin koşuşuşturma zamanlarıdır.Melis uyumayı seven bir çocuk.Bu sebeple sabahları biraz zor uyanıyor.Sabah 7.00 da saatimin haince çalmasıyla uyanıyorum.Melis'i 7.20 de kaldıryorum.20 dkika içinde kendimi ayıltmam kavaltıyı hazırlamam ve Melis'in okula götüreceği su,meyva gibi şeyleri ayarlamam gerekiyor.Onu kaldırmak ise başlıbaşına bir iş insan kıyamıyor.Üstünü giyinmesi,kahvaltı masasına oturması ve birkaç parça birşey yemesini sağlamak servis saatine kadar beni zorlayan şeyler.Genellikle okulumuz yakın olduğu için 10 dakika uyku uğruna servisi kaçırmayı göze alıyorum.Ama bu da okula onu benim götürmem anlamına geldiği için benim de üstümü giyip hazırlanmamı gerektiriyor. Mesela bu sabah da servisin geleceğini bildiren telefon çaldırmasıyla uyandım.Telefonun 5 dakika erteleme tuşu yerine kapatma tuşuna basmışım.Melis her zamanki muzip gülüşüyle gene mi geç kaldık anneeee diye benimle dalga geçti.

Bugün hava çok güzel. Güneş beni her zaman gülümsetir.Dün gece Üniversitenin düzenlediği bahar şenliklerine gittik.Panayır yeri gibi bir düzeni var.Bir sürü açık hava cafeleri,çimlere uzanan insanlar hatta küçük bir lunapark bile kurulmuş.Melis çok eğlendi.Gördüğü herşeyi yemek istedi.Mısır,pamuk helva,dondurma ,ışıklı oyuncaklar,elma şekeri ne görürse saldırdı.Bir tek mısırla kurtulduk bu sefer.Lunapark jetonları tehtidim işe yaradı.Aslında biraz büyümüş olduğunu fark ettim.Küçüklüğünden beri lunaparktaki dönen araçlara çok meraklıydı.Bu sefer gördümki onlar için biraz büyümüş.Pek zevk almadı.Etraftaki insanlar ve hareketlilik daha çok hoşuna idiyor.Bengü'nün konseri vardı aynı akşam.Havanın soğuk olması ve lunapark ilgisinden dolayı konseri izleyemeden eve döndük.

Bu akşam da MFÖ konseri var.Bu sefer Melis'i babannesine bırakarak konseri izlemeye gitmeyi düşünüyorum.Tabii kızımı ikna edebilirsem......

3 yorum:

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

uzun zamandır uğrayamamıştım.kaçırdıklarımı okumaya geldim.görüşmek üzere.

Cocukla Cocuk dedi ki...

bu sabah ta biz geç kaldık..saati ya kapattım ya calmadı..oyle de tatlı uyuyormuşum ki yanlış numara aramasaydı hiç kalkacak gibi değildik...telaşla bir de beslenme koymamışım akşama fırça yiycem artık:)

Adsız dedi ki...

TEYZOOO I LOVE MELİS AND FULYA :D gzl site olmuş bende takip ediom arada sırada :D