7 Ağustos 2008 Perşembe

ara uzun sürdü...

Herkese selam...
Yazma uyuşukluğum devam ediyor.Deniz mevsimini bu yaz yoğun yaşadım.Zorunlu denizsiz geçirdiğim bir kıştan sonra okulların kapanmasıyla birlikte kendimi deniz olan şehirlere attım.Melis artık balık gibi yüzüyor.Bir internet cafe nin düşük wireless hattını kiraladım ve bu şekilde birkaç cümle yazabiliyorum.Melis 4.kez laptoun adaptörünü bozduğu için son kalan pil süremi kullanıyorum.Şehre dönene kadar bununla idare edeceğim.Bir sürü kitap okudum bu yaz.Bir sürü anı birikti anlatacak....Fotoğraflarla birlikte anlatacağım hepsini sizlere...
Blog arkadaşlarımı da ziyaret edemedim.Kimbilir onlarda da okuyacak ne çok şey birikmiştir.Pazartesinden sonra evime döneceğim ve kesintisiz hattıma kavuşacağım.40 milyona yeni bir adaptör aldıktan sonra tabii:)))
Kızım ve ben keyifli yazımızın deniz kum güneş bölümünü bitiriyoruz.Okullar da erken açılacak diyorlar.Kesin bilgisi olan bana yazsın...Daha bitmeyen tatil ödevlerimiz var.
Şimdilik hoşçakalın....

5 yorum:

Adsız dedi ki...

nerelerdesin fulya ablacım :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

hoşgeldin arkadaşım...seni de yazılarını da özledik..öpüyoruz melis'i de seni de...sevgilerimizle

Lütfi Mutluer dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

Aymen dedi ki...

Sene içinde kudsi bir çekirdek hükmünde olması itibariyle, kadir gecesi kudsiyetinde olan ve 50 senelik ibadet ömrünü kazandırabilen Berat Kandilinizi tebrik eder hayırlara vesile olmasını temenni ederim.

Bahar Ulus dedi ki...

ziyaretinizi bekliyorum.. http://fullhousedurulife.blogspot.com/