15 Eylül 2008 Pazartesi

Yeni bir dönem.......

Okullar açıldı.Kızım bu sene 2.sınıfa başladığı için okulla ilgi bir kaygım yok.Kızım da aynı şekilde okula gidiyor olmaktan şimdilik memnun.Onun için en önemli şey stickerler şu ara.Sınıfımız kızları arasında çok yaygın olan sticker değiştirme ,birbirine gösterme modası geçen seneden beri hala revaçta.Hepsi grubunun stickerlerına sahip olmak dışında önemsediği birşey yok kızımın.
Pzartesi kızımın okula başlamasından sonra rahat edeceğimi düşünmem çok yanlıştı tabii ki.Bir yaz boyu evi boş bırakmamın sonucu olan darmadağınıklığı ve pisliği toparlamam 1 haftamı aldı.a geçti.Ramazan dolayısıyla bir de üstüne yemek yapmak eklenince cuma günü vücudum iflas bayrağını çekti.Kendimi yorgun ve bitkin hissediyorum şu an.
Sabah 7.30 da kalkmaya alıştım.Melis 7.40 da kalkıyor .Üst baş giyinme, kahvaltı derken 8.15 de servisi gelene kadarki nazlanmaları beni öldürüyor.Ev düzene girdiği için bu haftadan itibaren kendime ve arkadaşlarıma vakit ayırmaya başlayabilirim.Ertelediğim bir sürü şey var.Hepsi için Eylül ayını öngörmüştüm ki bu ayın da ortalarına geldik.Şimdi herkes bayram tatilinde ne yapıyorsunuz diye soruyor.Yeni yerleşmişken o kısmını hiç düşünmedim daha.Lakin düşünmem de gerekiyor.Bayram zamanı zaten pek sevemediğim şehrimiz daha da çekilmez oluyor.
Herhalde son dakika birşeyler ayarayıp 3-4 gün biryerlere gideriz.Hayatımı planlamadan yaşamaya çalışacağım bu sene.....
Bloğa ve blog arkadaşlarıma hayırlı ramazanlar ve okullu annelere iyi bir dönem diliyorum.


Görsel DNA sını merak edenler için bir test linki .Bir deneyin...
http://www.visulog.com/

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ah canım kürkçü dükkanı misali döndük dolaştık yine geldik buralara...su ramazan bir bitsin acısını cıkaralım su gorusemediğimiz 3 ayın olur mu....okul acıldı ohh iyiki acıldı ben cok memnunum halimden:))saka bir yana cocuklar sıkılmışlardı artık şimdi onları yatırıp tv izlemenin keyfini çıkarıyorum....melisi ve seni öpüyorum

Aymen dedi ki...

yeni dönem hayırlara vesile olur inş.