11 Kasım 2008 Salı

dağıldım.....

Bu aralar dağıldım.Kendimi hayatın neresine koyacağımı bilemez durumdayım. Yapmam gereken,ertelediğim herşeyi hala yapamadığımın farkındayım.Vızır vızır geçiyor saatler ve ben darmadağınım hala.Bir ucundan tutsam düzelecek gibi ama tutmayı da istemiyorum.Geçen her saatle birlikte özgür bırakıyorum kendimi ve bu beni mutlu ediyor. Boşlukta havada asılı kalmışım gibi akışa bıraktım kendimi.....İyi geldi aslında....
Arada bir sorumlulukları bir kenara bırakıp çemberin dışında var olmak iyi geliyor.Biraz aile ve ev dağılıyor ama olsun...Bu hakkımı kullanıyorum...

1 yorum:

Yelda dedi ki...

Sizinde tabirinizle
evet insan bazen çemberin dışına çıkıp rutin giden hayattan kaçmak istiyor
Arada yapmak lazım
Kendinizi nasıl mutlu hissediyorsanız öyle yaşayın bu dünyaya birdaha gelmeyeceğiz
sevgiler