19 Kasım 2008 Çarşamba

eski gunler

Çocukluğumun kasabasının fotoğrafları beni eski günlere götürdü.Yazları annemler tatile gittiği zaman anneannemin yanına ,kaledibindeki o şirin beyaz eve gelirdik.10-12 kuzen bir eve doluşur , etrafta kendimizi oyalayacak bir sürü şey bulurduk.Evin sol tarafındaki kayalardan denize atlar ,etrafta ve evde türlü haylazlıklar yapardık.Evle yamaç arasında kalan bölümde dolaşırken ısırgan otlarının arasına düşüşüm,yalan yanlış yüzerken boğulma tehlikeleri atlatışım.,anneannemin beni kaynar sularla yıkaması, o zaman beynimden geçen bütün hayali kahramanlar.... hepsini,hepsini hatırladım birden.Hele facebook tan birinin beni hatırlayıp o günlerde yaptığım haylazlıkları anlatması nasıl hoşuma gitti anlatamam.
5-6-7 yaşlarımı hatırlayabilmek bana iyi geldi.....Ya da yaşlanıp bunuyorum.Bunamada yakın geçmiş değil de çok eskiler hatırlanırmış derler ya....:))))
Bütün arkadaşlarımın bloglarını gezmekteyim lakin yorum bırakmakta biraz zaman sıkıntısı yaşıyorum.Beni affedin bir süre sevgiler...

Hiç yorum yok: