11 Şubat 2009 Çarşamba

sevgi


Sevgililer günü yaklaştıkça artan reklamlar,gerekli mi gereksiz mi tartışmaları artıyor. Seni seviyorum diyebilmek için bu kadar tartışmaya ne gerek var.Bugünden beklenilen iki şey var. Ona özel hisedebileceği 1-2 saat ayırmak ve o iki kelimeyi söylemek.SENİ SEVİYORUM!

Hala bunu yapabileceğiniz birine sahipseniz, bir günü özel kılmak neden bu kadar zor geliyor anlamış değilim....
Bu sabah bir arkadaşım eskiden sevdiğimi bildiği bir şarkıyı göndermiş.Gerçekten de güne iyi başlamamı sağladı.Beni gülümsetecek birşey yakalamış.İşte siz de sevdiğiniz biri için ,önümüzdeki 3 gün içinde, onu iyi hissettirecek şeyleri düşünüp uygulayın.İşte bu..... Kimse sizden pahalı bir hediye beklemiyor....

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

o şarkı beni de cok mutlu etti arkadaşım...tekrar teşekkür ediyorum..sevgilerimle

Barbie Oyunları dedi ki...

Resim güzelmiş