8 Kasım 2007 Perşembe

Yaş 35 e yaklaşınca sorgulamalarımı artırdım hayata dair.Bir nehir misali akıp gidiyor hayat ve ben onu durduramaz hale geldim.Şimdiye kadar hayatımla ilgili birçok seçimim oldu.Herbiri gerçek dönemeçlerdi benim için...Hiçbirinden vazgeçemezmişim gibi üzerime yapıştırdım.Hep korkuyorum bu düşüncelerimden...Beni mutsuzluğa sevkediyor sebepsizceymiş gibi.Özlemlerimi daha ne kadar bir kenara atarım bilemiyorum.Akan nehirde giderken karşımıza çıkan büyük taşlar sadece bir anlık duraksamalar yaratıyor.Geriye dönmek mümkün olmadığına göre akıntıya boyun eğmeden hayatı özümseyerek ağır aksak ilerlemeli nehirde...Bir gün denize ulaşacağımızı hayal etmeyi bırakmadan tabii ki....

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne guzel yazmışsın arkadaşım, gözlerim doldu okurken, hayat kimbilir bizleri nereye sürüklüyor kimbilir..galiba en güzeli anı yaşamak ve tadını çıkarabilmek

Adsız dedi ki...

Canım nasılsın yeni adresin hayırlı olsun.Ben ezginilblogcunun sahibiyim.Uzun zamandır yoktum yeni blog açtım kendime beklerim http://sigarayibiraktim.blogcu.com/ ezginilide günecellerim belki bir ara fırsat bulabilirsemm.Kendine iyi bak