7 Haziran 2008 Cumartesi

cumartesi

Cumartesimiz, bir arkadaşımızın davetiyle, biraz gürültülü ama kızım için eğlenceli bir hal aldı.
Biricik hava durumu sunucum Bünyamin Bey'in tahminleri gene beni yanıltmadı ve sağanak yağış altında çocukları idare etmeye çalıştık.10 çocuk bir araya gelince nasıl idare edilebilirse o kadar başarılı olduk haliyle.
Son 3 gündür hastayım.Geceleri titreme ve 39 dereceye varan ateşimle boğuşuyorum.Sabahları uyandığımda hiçbirşeyim kalmıyor lakin ateşin verdiği bir halsizlik beni rahatsız ediyor.Hastayım diye evde otursam sıkılıyorum.Neyse arkadaş sohbetleri derken gene akşam oldu ve ben gene hastayım.Girdim yatağımın içine aldım yumuk kızımı yanıma...
Yarın pazar.Bol bol dinlenme fırsatım olacak.
İyi haftasonları...

5 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Fulya'cım geçmiş olsun. Umarım keyifli cumartesi seni iyileştirmiştir.

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok keyifli bir cumartesi geçirdik, yağmura ve soğuğa rağmen...çocuklarımız büyümüş bir kez daha anladık..yıllar sonra da onlar birer genç oldukları zaman aynı toplantılar nasıl olacak hayal ediyorum...sevgiler canımm

Ayşe dedi ki...

gecmis olsun, insallah simdi daha iyisindir....

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun.Dikkat edin kendinize.sevgiler.

Adsız dedi ki...

nasılsın fulya ablacım ne zamandır görüşmüyorduk:) bugün tüm fulyaaları ziyarete çıktım adaşlarımı:) öpüyorum çok meliside sizi de:)