14 Eylül 2007 Cuma

yağmuru beklerken..........


Karanlık bir havaya uyandım bu sabah.Balkona çıktığımda erik ağacının sanki heyecanla yağmuru beklediğini hissettim.İki küçük serçe birbirine bitişmiş,karınlarını şişirmiş üşümemek için direnir gibi dalda duruyorlardı öylece...

Kafamda binbir sıkıntıyla geçen koskoca bir yazdan sonra bu sonbahar halleri beni mutlu etmeye yetti.Kalbimin oralarda bir yumruyla yaşadığım sıcak günleri bir daha hatırlamak istemiyorum.

Melis hızla iyileşiyor.İyileştikçe evde oturamıyor.Cevahir'e gideceğim,Metrocity'e gideceğim diye ağlayıp duruyor.6 yaşında bir çocuğu bu süreçte evde tutmak zor haliyle. Eve hijyen sebebiyle misafir de alamadığımız için sıkılmaları hiç bitmiyor.Gelecek hafta çarşamba gününe kadar dayanabilmesini bekliyoruz.Ondan sonra Kayseri'ye evimize döneceğiz.

Bu sene ilkokul 1. sınıfa başlayacak.Şimdiden 1 hafta geri kaldık.Hiç tanımadığı öğretmenini anlatıyorum ona şimdilik.Ben de görmediğim için nasıl anlattığımı siz düşünün.Biricik arkadaşım Fulya ile çocuklarımız gene aynı sınıfa düştüğü için ondan duyduklarımla yetiniyoruz.Her şeyin geçtiği gibi bu günlerde geçecek ve bıraktığımız yerden hayata devam edeceğiz.

Yağmuru beklerken,annemin demlediği çayın kokusu burnumda,yepyeni bir güne gülümseyerek başlıyorum.Mutluluk hep bizimle olsun.........

4 yorum:

serinmavi dedi ki...

Melis'e şifalar diliyorum Rabbimden....Okul hayatı başarılar ve mutlulukla geçer inşaAllah....Selamlar.....

Ayşe dedi ki...

Çok geçmiş olsun Melise..inşallah iyice toparlanmıştır artık..rahatsızlığı ne idi bilmiyorum ama Rabbim kimseyi ve kimsenin yavrusunu sağlıkla imtahan etmesin inşallah...
Sevgilerimle...

Bu arada bizde birinci sınıfa başlıyoruz ve bizde geri kalmış durumdayız malesef...siz bu hafta dönüyorsunuzdur umarım kayseriye..birinci sınıf çok önemli diyor herkes ve hatta bir gün bile önemli diyorlar...Tabi bende bunları duydukça stresler giriyorum...Neyse hayırlısı herşeyin...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Merhaba
Melis'e çok geçmiş olsun, hastalığını hiç yaşamamışçasına unutsun, eğitim hayatında başarılar :))
Sevgiler...

Ayşe dedi ki...

Merhaba, sizi merak ediyorum ben..blogunu da güncellemedin uzun zamandır..iyisinizdir inşallah...bi haber verirsen sevinirim...
sevgilerimle...