12 Eylül 2007 Çarşamba

zamanla..........

Yeni bir haftaya yeni bir başlangıçla başladım.
Biricik kızım Melis ağır bir ameliyat sonrası sağlığına kavuştu ve yüzüm gülmeye başladı.Bundan sonra benden hüzünlü yazılar beklemeyin........
Yaklaşık 1 hafta hastanede kaldıktan sonra dün evimize geldik.Kızım artık eskisinden daha da sağlıklı hayata devam edecek.Cadılıklarına başladı bile. 2-3 hafta süren bir ev hapsi durumumuz başladı şimdi de...Onu nasıl evde tutmayı başaracağımı bilmiyorum.
Ameliyat öncesi ve sonrası bana bir omuz kadar yakın, lakin uzakta olup arayan tüm dostlarıma teşekkür ederim.Böyle zamanlarda insan ne kadar sevildiğini anlayabiliyor.
Yüreğimin bir kısmını ameliyat günü hastanede bir yerlerde bıraktım.Bu kısım ;lüzumsuz laflara ,sözlere ,manasız şeylere üzülen kısmımydı kalbimin.Allahın da bir bildiği vardır ki beni bu yaşta çocuğumla ilgili bir konuda sınadı....
Düzelmem zaman alacak.........
Herşeyin geçtiği gibi bu da geçecek ve ben her gün biraz daha gülümseyerek hayata ve bloğa devam edeceğim...

2 yorum:

pervin dedi ki...

merhaba sevgili kızınıza büyük geçmiş olsun engüzel günler onun olsun sevgili arkadaşım sizede kolay gelsin sağlıklı günler,hayırlı ramazanlar.

sultan sönmez dedi ki...

selam fulya
çok geçmiş olsun artık dediğin gibi fazla şeyleri kafana takma sadece kızınla mutlu olmaya çalış....
onlar gerçektende bizlerin neşe kaynağı...
sevgilerr....