17 Nisan 2008 Perşembe

ben her bahar....


Baharla ilgili ne kadar çok şarkı,şiir yazılmış değil mi?Hak ediyor ama...İçinde hep aşk,sevgi ve mutluluk dolu sözler var.Kışın kasvetinden kurtulduk artık.İnsanın içini kıpırdatan bir ay bu.Herşeye dair sevinç duyabilir insan.Etraftaki binbir çeşit lalenin gülümsetemeyeceği bir tek insan yoktur herhalde.
Ben her bahar ilk pikniğin hayalini kurarım,kısa kollu t-shirtle dolaşmayı hayal eder,ilk güneşte kot ceketimle hasret gideririm.Her bahar yaza yaklaşmanın sevinciyle bir sürü tatil programı tasarlarım.Her bahar saçlarımın rengini değiştirmeyi düşünür vazgeçerim.Her bahar yaşadığım şehirde deniz olmadığına söylenirim.(Kışın da söyleniyorum galiba:)))),Her bahar yeni bir jean alırım.Her bahar rejime girerim.Açılan ilk dondurmacıya gidende ben olurum.Her bahar çağla ve erik ilk çıktığında alır, kirazı özlediğimi fark ederim.Baharları ailemi daha çok özler çocuğuma daha çok sarılırım.Kızımı her parka götürdüğümde yüzümde bir sırıtış yeşilin beni rahatlattığını düşünürüm.
Ben her bahar aşık olurum.Rüzgar olur,yağmur olurum.......
Hepinize mutlu bir bahar diliyorum.....

2 yorum:

antepası dedi ki...

Ben her bahar alerji olur hapşırır ve halsiz olurum:(((Gerçekten bahar güzel bir mevsimdir.Özellikle yağmurda yürümek beni çok mutlu eder.Bahar yağmurunu seyretmek.Çocuğumun rahatça üşümeden sokaklarda dolaşmasıvs......

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sezen Aksu'nun şarkısı aklıma geldi diyordum ki sen zaten koymuşsun sayfana. sanırım doğaya , kendimize ve sevdiklerimize yeniden aşık oluyoruz her bahar. Mutlu baharlar arkadaşım.