15 Kasım 2008 Cumartesi

ıssız adam

Sen şimdi kara uzanmışsın.Uyku tatlı geliyor sana ama farkında değilsin,ölüyorsun.....

Bu filmi kesinlikle İstiklal caddesindeki bir sinemada seyretmelisiniz.Mümkünse kız arkadaşlarınızla...Film çıkışında Beyoğlu'nun o güzel sokaklarında yürümeli,susmalı,düşünmeli ve güzel bir şarap içeceğiniz sıcak bir mekana atmalısınız kendinizi...
Çağan Irmak 17-18 yaşlarımdan beri baktığım binaları,sokakları kilometrelerce öteye bana getirmiş sanki....Hep baktığım yerlere benim gibi bakmış,hisettiğim birkaç anı getirip önüme koymuş sanki...Eski bir aşkı gördüğümüzde o sevgi dolu bakışlar hele böyle karşılıklı olunca yitirilmişlik insanın içini nasıl da acıtır.İnşallah sizde benim gibi aşkı kaybetmeyenlerden olmuşsunuzdur......Belki de bu yüzden filmden ağlayarak çıkmadım.
Filmin konusundan falan bahsetmek istemiyorum.Gidip izleyin derim........

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Fulya'cım öncelikle rss problemini hallet arkadaşım, mailden görmeseydim yazıdan haberim olmayacaktı.(Onu da geç görmüşüm zaten)
Filmi çok sevdim ben, sen de çok güzel anlatmışsın, uzun uzun konuşurduk filmi yakın olsaydık. Öpüldünüz

Bahar Ulus dedi ki...

mutlaka bu filme bu haftasonu gideceğim. teşekkürler..

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

ÇOK MERAK EDİYORUMMMM.....