22 Ocak 2009 Perşembe

tatil gelsin.....

Kızım bebekken bir an önce büyüyüp okula gitsin isterdim.Bana bazı büyükler bugününü ararsın demişlerdi.Gerçekten doğruymuş.Okul hayatımızla birlikte hayatımız onun yoğun temposuna girmiş oldu.2.sınıf biraz daha kolay olmasıyla birlikte eğitim hayatının başlangıç konularını kapsadığı için dikkat edilmesi gereken bir sınıf.Matematiğin,dilbilgisinin temellerini doğru şekilde atarsak diğer seneler yeni öğreneceği zorlu adımlara hazırlıklı olabiliriz.
Kızım beni ders çalışma konusunda üzmedi.Çalış malarını sistemini bozmadan devam ettirdi.Lakin tatilin yaklaştığını bilmemizden midir nedir ikimizde de bir yorgunluk var.Sabahları zor kalkar olduk.Bir kaç gündür ödevlerini yapmaya üşenir oldu.Gelsin artık tatil deyip duruyor.Ne yalan söyleyeyim ben de bekliyorum.Sabahları birkaç saat daha fazla uyuyabilmek güzel olurdu.Bugünden bütün çocukların karnelerini tebrik ediyorum.Kırık notlara tepkili olmamanızı öneririm.nasıl olsa tatilden sonra toparlayacak bir sürü vakitleri olacak.....

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

bizimkiler tatil rehavetine kaptırdılar bile kendilerini bugün ödev gelmemesine çok sevndiler..15 gün iki canavarla birlikte napıcam bakalım ben..karnelerimizi yarın aksam kutlayalım:))))

seyabb dedi ki...

Çocuklar haklı...Ben her sabah kalkıp kahvaltı ve soba telaşından bıkmıştım...Tatil ilaç gibi geldi ama boş durmuyoruz çalışmalara devam.Zamanında boş bıraktığı derleri yapıyoruz