18 Eylül 2014 Perşembe

Teog koşturması!

Haftaya hızlı başladık. Okulumuz, pazartesi ve çarşamba 18.00 e kadar sürüyor. Salı ve perşembe okul çıkışı dersaneye gidiyor. Bir tek cuma günü normal saatinde eve gelebilecek. Bu tempoda yorulduğunu görebiliyorum. Akşam yemeği ve biraz dinlenme derken saat 9 a yaklaşıyor. Zaten 10 da uykusu gelmeye başlıyor. Yani,evde tekrar yapabileceği sağlıklı 1 saati kalıyor. Duyduğum o günde 500 soru çözen çocuklar bunu ne zaman yapıyorlar anlamadım.
Olay çocukta bitiyor. Ancak o isterse geriye kalan saatlerini iyi değerlendirebilir.
Anafen in konu anlatımlı Din kitabını aldık. Geçen seneki teog1 din sorularına baktığımızda yorum ve bilginin bir arada işlendiği sorular olduğunu gördük. Kaza ve kader, zekat ve sadaka konuları ve hac ile ilgili sorular var. Okulumuzdaki din öğretmenimiz hac konusunun bu sene olmayacağını söylemiş.
Aldığımız kitapta çok güzel anlatmış konuyu. Her gün 15 dakika bakılsa yeterli olur zannediyorum.
Çocuğu sınava giren anneler hep çok zor olacak bu senen demişlerdi. Bana da kolay geldi. Çocuk zaten bütün gün yok. Kendime daha çok vakit ayırabiliyorum. Göreceğiz bakalım ilerideki günler bize düşen zor kısmı olacak mı?

Hiç yorum yok: