13 Ağustos 2007 Pazartesi

hayat güzel...


Evettttt.....gerçek hayatla başbaşayım artık. Yaklaşık 4-5 kazan çamaşır,market alışverişi ,yemek yapımı ve kızımla ilgilendikten sonra akşam yemeği hazırlıkları evdekleri doyurma işlemi başladı.Sabah 8.00 da başlayan günüm 21.00 da koltuğa çökmek suretiyle şu an noktalandı.Yorgunum anlayacağınız.....Yukarıdaki karikatür tam da beni anlatıyor fazla söze ne hacet....
Gerçi şimdi yorgunluk atmak amacıyla bir bahçeye arkadaşlarımla okey oynamaya gidiyorum. İşin eğlence kısmını sona sakladım. Her şeye rağmen hayat güzel değil mi?

2 yorum:

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Biz kadınların maalesef her zamanki yoğun temposu bu değil mi zaten hayatım ?İşte arada tatil falan derken bir tembellik çökse de fazla uzun sürmüyor süremez de zaten ...
Sonuçta bu işler bizim ellerimizden öperler...
Senin de bir an önce bu doğal hayata kaldığın yerden yeniden adapte olmanı temenni ederim arkadaşım , çünkü yapacak başka birşey yok ....

Ayşe dedi ki...

:))
bu fotoğrafı daha önce görmüştüm, bende "tam beni anlatıyor" demiştim o zaman:))

bütün bu işlerden ve yorgunluktan sonra insanın dinlenebilmek maksadıyla kendine uygun eğlenceler seçmesi ve yapması ne rahatlatıcı oluyor değil mi...

epey ayrı kalmıştınız ya evden o yüzden de işler birikmiştir. bundan sonra rutine binince daha rahat olursun inşallah..