13 Mart 2008 Perşembe


Günleri diğerinden,insanları diğer insanlardan ayırt edemediğiniz oluyor mu?
Bazen her gün aynı kısır döngü içinde yaşadığımı düşünüyorum.Her yer siyah ya da beyaz ...Yüzler aynı ve renklendirmek için enerjimi kaybetmişim.Eskiden beni mutlu eden şeyler de aynı ruhsuz iki renge bürünmüş.Bana hayattaki bütün renkleri hissettiren kızım da babannesine gidince bu siyah-beyaz hali daha da net hissetmeye başladım haftasonu....
Pazartesi bütün enerjisiyle beni karşılayınca biraz olsun düzeldim.Sebepsiz mutsuzlukları allahtan kısa süreli yaşıyorum.
Hepinize iyi haftalar!

6 yorum:

elif dedi ki...

bloğunuzu tesadüfen buldum. çok güzel. her telden var. benim bloğumda sizinkisi gibi olacaktı ama daha yenıyım şimdilik biraz yemek ağırlıklı oldu. yavaş yavaş düzene sokıcam inşallah. ben sizi ekledim sizde beni eklerseniz sevinirim.

Fulya dedi ki...

Her günü aynıyaşamak bana pek sık oluyor.Ama arasıra değişik birşeyler yapınca çok hoşuma gidiyor.

Cocukla Cocuk dedi ki...

canım sen bunalmışsın arkadaşım, cumaya kadar beklemeyelim acil bir gorusme ayarlayalım :))
şaka bir yana etraftan kötü haberler aldıkça halimize şükrediyoruz ve diyoruz ki en kötü günümüz böyle olsun:)))

pervin dedi ki...

HAYIRLI KANDİLLER...

Adsız dedi ki...

Nedense ben de biraz aynı şeyleri yaşıyorum bu sıralar. Sevgiler bıraktım.

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiller canım....