19 Mart 2008 Çarşamba

pink




Bugün hayırlı bir gün.Beni mutlu eden birşeye vesile oldu.Herşey pembeleşti birden...Bu beni bir süre idare eder.mutluluğu da mutsuzluğu da yaratan bizler değil miyiz.Hayatın binbir çeşit hali bizler için...
Geçenlerde beni ziyarete gelen çocukla çocuk ekibi arkadaşlarım için yaptığım poğaçalarımın tarifinde sıra...hepinize iyi kandiller!



Pratik peynirli,sucuklu poğaça
Malzemeler;
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı yağ (2 parmaı sıvı,gerisi eritilmiş margarin)
2 yemek kaşığı sirke
1 yumurta ( beyazı içine sarısı üstüne sürülmek için)
Alabildiği kadar un (2,5-3 bardak kadar,cıvık bir hamur olacak un miktarı azar azar ilave edilip bakılacak)
kabartma tozu
tuz
Yapılışı;
tüm malzemeler sırasıyla konulup karıştırılır.Elimizde şekil verilir ve harcı konulur.170 derecede üzeri hafif kızarana kadar pişirilir.

4 yorum:

bedaliza dedi ki...

MERHABA HAYIRLI KANDİLLER.ZARİF YORUMUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.ZİYARETİN İÇİN DE.POAÇALAR ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR(((SEVGİLER

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun!

Poğaçalar nefisti, tekrar ellerine sağlık.

inci dedi ki...

canım arkadaşım ayran içtik ayrı düştük:)nasılsın?umarım her şey yolundadır...bu aralar bloğuma fazla zaman ayıramadığım için sana uğrayamadım:( Melisi çook öperim,sevgiler....

Fulya dedi ki...

Arkadaşım poğaçalar pratik ve güzel görünüyor.Eline sağlık.