7 Ocak 2008 Pazartesi

ahşap boyama tepsi


Yeni bir haftaya merhaba...

Yeni yılın ilk haftasına başlarken eminim hepiniz koşuşturma içindesiniz benim gibi.Çocuklu arkadaşlarım haftasonlarını inanıyorum benim gibi yoğun yaşıyorlardır.Cumartesi sabahı kursa götür getir,hemen hemen her hafta bir arkadaşının doğum gününe götür getir,cumartesi akşamı eşinle bir etkinliğe katıl veya bir arkadaş toplantısına git derken eve nasıl geldiğimi bilemiyorum.

Hele hele böylesine 30 cm kar altındayken tüm bu programları nasıl gerçekleştirdim ben de bilmiyorum.Pazar günlerimiz ise klasik....Melis babanneden alınacak.Güzel bir aile kahvaltısı yapılacak.Kahvaltıdan sonra derslerin başına geçilecek.Akşama kadar tamamlanması sağlanacak.Akşam üstü de dışarda güzel bir yemek ve market alışverişi yapılacak, eve gelip güzel bir çay demledikten sonra Melis banyoya sokulacak ve yatırılacak ve son olarak çayımı yudumlarken bircik dizim Nip/tuck' ın başlaması beklenecek....

Sonra düşünüyorum; Bütün bu rutinleri seviyorum...Hayat akışımda herhangi akslik olursa huzursuz oluyorum.Kışın evimin dingin halini seviyorum.Pijamalarımı ve sabahlığımı giyip televizyon karşısına kurulduğum ya da kitap okumaya başladığım anlarda aldığım zevk erken orta yaş halleri gibi gözükse de beni mutlu ediyor.


siyah ve altın renginin asilliği bu tepside ortaya çıkmış.Kelebek motifli dekopajlar boncuk boya ve altın renkli boya ile tamamlanıp tepsi süslenir.Son olarak verniklenir....

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

yoğun geçiyor hafta sonları gerçekten.
Tepsi çok güzel, su boncuk boya kullanmayı bir beceremiyoruz ya işin sırrı ne?

pervin dedi ki...

elinize sağlık tepsiniz çok güzel olmuş evet siyah ve altın yaldız harika oluyor çok şirin tepsi olmuş güle güle kulanın...