24 Ocak 2008 Perşembe

Hayatın Özeti ve okullar tatil oluyor!

Bu fotoğraf ve başlığı çok hoşuma gitti...Fotoğrafın başlığı'Hayat'ın Özeti'.....

Yarın okullar tatil oluyor.Birinci sınıf annesi olarak bu karneyi kendime itaf ediyorum.Ben de kızımla beraber çok çalıştım ve tatili hak ettim.Sadece 1-2 saat daha uyuyup dinç olabilmek istiyorum.Kızımla ders harici vakit geçirebileceğim için de mutluyum.Öğretmenimizin verdiği tatil ödevimizi de çok beğendim.Kızımla artık günlük tutacağız.Yaşadıklarını yazıya dökebilmesi çok hoşuma gidecek.Kırtasiyeye gittim ve onunda beğeneceğini bildiğim bir günlük satın aldım.Eve gelince gerçekten hemen başlamak istedi.Onun ödev olarak algılamadığı bir görev oldu bize.....
Eski günlüklerimi hala saklıyorum.O ilk genç kızlık hayallerimi ve düşüncelerimi ara ara okumak bana yaşam enerjisi veriyor ve hala var olan hayallerimin bir adım gerisindeysem ona ulaşma çabaları içine giriyorum.Kızımın önünde koskoca bir yaşam var.Şimdilik hayalleri benim ona karşılayacağım cinsten olsa da ,yazdıklarını ilerde okuyunca gülümsemesine sebep olacağını biliyorum....
Tüm okullu çocuklarımıza ve annelerine iyi tatiller diliyorum.

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Fotoğraf çok çarpıcı ve güzel.
Melis' günlük tutmaya başlıyor , ne güzel. ben de saklarım hala.
İlkokul 1. sınıftan itibaren günlük hediye edebiliriz , erken değil o zaman , aklımızda olsun.

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Evet canım gerçekten çocuklar kadar biz de tatili hak ettik çok çalıştık .Hepimize iyi tatiller...