10 Ocak 2008 Perşembe

kapılar........





Nedense fotoğraf makinemle ilginç kapıları çekmeye bayılırım.Bugün bir kaçını sizlerle paylaşacağım.Kapılar, ardında bambaşka mekanlar ve yaşamlar barındırır.Hiç ummadığınız bir kapının arkasında harikalar, ihtişamlı olan bir başkasının ardında çürümüşlüklerle karşılaşabiliriz.Bunu yaşamla örtüştürürsek yaptığımız her seçim yeni bir kapıyı aralamak değil midir? Kapıyı açmadan arkasında bizi bekleyen şeyin ne olduğunu bilemeyiz.Kötü olduğunu düşündüğümüz bir çok seçimimiz bizi şaşırtıp mutlu etmemiş midir?.



Yaşam ve gerçeği bir arada fotoğrafladığım bu kapıda gördüm.Kapıyı açmadan önce;Allahım nereye giriyorum? geri mi dönsem? diye düşünmüştüm.Tabii ki merakımı yenemeyerek gene girdim içeri ve birkaç adım ilerledikten sonra alttaki fotoğraflarda gördüğünüz mekana ulaştım....


Önyargılı olmamak gerektiğinin bir başka kanıtı....


Bir kapı daha.......


2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar çekmişsin...bende de var çok enteresan kapı fotoğrafları..bir ortak yanımızda buymuş demekki...blogculuğa başladığımızdan beri ne çok yol katettik su fotograf işinde de değil mi?
çok öpüyorum..sevgiler bizden

hdidem95 dedi ki...

merhaba canım kusuruma bakma epeydir ziyaret yapamıyorum gündüz çalışıyorum akşam evde koştur tarifleri giriyorum okadar nasılsın canım arkadaşım çok ihmal ettim seni affet bundan sonra sık sık görüşelim inşallah meliside senide öpüyorum sevgiler selamlar