30 Ocak 2008 Çarşamba










Fotoğraflar beni eğlendirdi.Makyaj,ayakkabı küçük pembe şeyler her daim ilgimizi çekiyor.Kızım bile makyaj malzemeleri gördüğü zaman yüzüne sürmeden edemiyor.Onumakyaj malzemelerimden uzak tutmak ayrı bir başarı tabii...Kırdığı rujlarımın sayısını hatırlamıyorum bile...Artık pahalı malzemeler almıyorum onun sayesinde....



Bütün anneler gibi,ben de tatilde kızımı oyalayabilmek için büyük çaba sarfediyordum.Kayseri karlar altında kaldı.Yaklaşık bir metre kar var evimizin bahçesinde.Kayseri-Ankara karayolu bile kapanmış.Evden çıkmaya imkan yok.İnsanın soğukta çıkası da gelmiyor aslında.Kızım arkadaşlarım diye tutturmasa benim halimden şikayet ettiğim yok.Allahtan annem yanımızda da biraz onunla da vakit geçiriyoruz.Evde tek başına olmak ikimizin de sevdiği birşey değil...

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

direksiyondaki makyaj setine bayıldım bizim gibi araba tepesinden inmeyenler için idealmiş :)) erciyes manzarasına bayıldım ayrıca özledim mi nedir:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Fulya'cığım sobeledik sseni..sevgiler bizden