5 Aralık 2007 Çarşamba

cheesecake...







Uzun zaman önce çocuklaçocuk ekibi arkadaşlarım için hazırladığım cheseecake i şimdi yayınlıyorum.Tamamiyle Dr Oetker ürünü aslında...Denemek isteyip de olur mu acaba diyenler için fotoğrafladım.Ben beğendim...

Tarif paketin arkasına yazıyor!...
Arkadaşım aynısını yapacağını söyleyince birden yayınlamadığım aklıma geldi.Daha once yayınladığım kolay cheesecake tarifimi de deneyebilirsiniz.

Blog için fotoğrafladığım ve yayınlamadığım bir sürü fotoğraf birikti.Kelimeleri ir araya toplayabilirsem hepsini yayınlayacağım.


Bu arada Melis'den hastalık ilk olarak bana geçti....Mandalina ,portakal kafi gelmedi anlayacağınız.

Okul hayatımız 2-3 haftadır daha da kolaylaştı.Melis okuma-yazmayı benim sihirli biraz da kararlı değneğimle öğrendikten sonra tabii...Öğretmenin de hakkını yememek lazım:))))

Gelecek sene 1.sınıfa gidecek çocuğu olan annelere vakitlerini iyi geçirmelerini öneririm zira bu iş gerçekten zormuş....

Artık işin keyifli kısmına geçtik.Onun seviyesinde kitapları okuyup,okumasını hızlandırmaya çalışıyoruz.



Bu da dolaplardan kendi kendine bulup taktığı tülbentle kendini çok güzel hissettiği anlardan birinin fotğrafı....

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Güzel hissetmez mi, güzel tabiki her haliyle.
Hastalığı pas geçemedin demek, geçmiş olsun.
Tekrar ellerine sağlık, cheese cake için. Gecenin bir yarısında yine istedi canım.

sultan sönmez dedi ki...

Cesscakek harika görünüyor ellerinize sağlık Melis'in okul hayatının düzene girmesine ve başarılı olmasına sevindim.Çok öptüm ijkinizide sevgiler...

Ayşe dedi ki...

cheesecake super gozukuyor, ellerine saglik...okuluna gec baslamasina ragmen alismasina ve okumayi ogrenmesine cok sevindim. tebrik ederim melis i:)) hem annesi bence de cok yakismis tulbenti:))

Adsız dedi ki...

cheesscake harika görünüyor ellerine sağlık canım melisde süper poz vermiş:))) öptüm ikinizide sevgiler..
hdidem