3 Aralık 2007 Pazartesi

mandalina,portakal......

Melis gene grip oldu.Kayserinin soğuk havasında tenefüslerde bahçede oynamanın cezası oldu bize....Cuma günü hafiften başladı nezlesi.Cumartesi günü kalktığında her zamanki burun tıkanıklığı diye fazla önemsememiştim.Kahvaltıdan sonra org kursuna gittik .Çıkışta arkadaşlarıyla sinemaya götürdüm.Sinema da hafif hafif ateşi çıkmaya başladı.Sinema çıkışı Mc donald's yediriphemen eve getirmeyi planlarken yiyemeyeceğini söyleyince gerçekten hasta olduğunu anladım. Eve gelirken doktora uğradık. ilaçlarını alıp,içirdikten sonra hemen yatırdım.Neyseki fazla ağırlaşmadan dirilmiş kalktı.Cumartesi gecemiz Melis'in sızlanmalarını dinlemekle geçti.Bu aşamada evin annesi konumunda vitamin ihtiyacımızı gidermek için mandalina portakal ne varsa sıkmaya başladım.Hepimize birer bardak karışık meyva suyu hazırladım.Evde bir kişi hastalandığında otomatik olarak birer gün arayla hepimiz hastalanırız. İnşallah bu sefer bana ve eşime geçmezde geri gelen enerjimizi kaybetmeyiz.

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

geçmiş olsun, sizi pas geçerek gider inşallah hastalık. Doğal C vitamini iyi fikir.

pervin dedi ki...

melise geçmiş olsun çok şükür kolay atlatmış sağlıklı günler...

Adsız dedi ki...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

inci dedi ki...

Canım Fulya'cığım,Melis kızımıza geçmiş olsun diyorum...İstanbul'da çok soğuk bugün...ben de senin gibi bu kapalı havaları kendimi dinlemeye ayırıyorum:)Sakin bir dün geçirmeyi düşünüyorum:))taşlarla yaptığın çalışma çok şık ve anlamlı olmuş....Hepimizin elinde bir sabır ölçüsü vardır:))Allah'tan dilerim başka sıkıntı vermesin...Canım ben bu aralar bloğunla ilgilenmediğini düşündüğüm için sana uğramamıştım ama çok güzel yazılar eklemişsin...35 yaş şiiri ,o yaştan sonra benim de dilimden düşmez oldu:)))ben de bir dörtlüğünü daha önce yayınlamıştım:)))yüreğine sağlık canım.....