20 Şubat 2008 Çarşamba

eve döndüm....

Pazar akşamı başlayan dönüş çabalarım,salı akşam uçağının sorunsuz kalkması sonucu nihayetlendi. Kızıma ve evime kavuştum. THY nın sorumsuz davranışlarını eleştirmeen geçemeyeceğim.Havaalanına o karda kışta gitmek zaten bir sorun.Telefonla bilgi almak mümkn değil aradığımızda uçak kalkacak deniyor.Alana vardığımızda ise ilk önce 30 dak daha sonra 1 saat rötar derken iptal ediyorlar uçağı...
İnsanlar perişan halde geri dönmeye çalışıyor.Herkesin evi olmadığı için kalacak yer bulma telaşı başlıyor ondan sonra....
Dün akşam rötarsız sorunsuz indik şehrimize.Arabayı havaalanında bırakmıştık.Araba kara gömülmüş haldeydi.Yarım saatten fazla arabayı kurtarmaya çalıştık.Temizlemek bir yana etrafı da karla kaplandığı için yerinden oynatmak için arabayı itmek zorunda kaldım.Otopark için bir sürü para almayı bilen yetkililerden birtek kişi yoktu etrafta....
Bir şekilde kurtulduktan sonra ellerim ayaklarım buza dönmüş halde kızıma kavuştum.Bir daha karda kışta yola çıkmama kararı aldım.Çıkarsam da kızımı almadan bir yere gitmem....
Nasıl özlemiş anlatamam...
Beni ve babasını defalarca öptü.Sarıldı.Bizi görünce yaşadığı sevinç görülmeye değerdi.Allah kimseyi anne ve babasız bırakmasın.Kaç gündür ona özveriyle bakan babanne,hala ve dedemize de teşekkür ettikten sonra sıcak evimize döndük.....

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Hoşgeldin!
Resmen aynı olayı yaşadık kısa bir arayla ve hissettiklerimiz tamamen aynı havalimanına git gelden helak oldum, THY ye kızdım, kızım olmadan bir yere gitmeme kararı aldım.
Adaşınla üçlemeyelim bu olayı ama 2 yeterli.