29 Mayıs 2007 Salı

ve..... ilk mozaik çalışmam!


Bir kaç haftadır,yeni öğrendiğim bu sanat dalı ile ilgileniyorum. Bu kadar keyif alacağımı hiç düşünmemiştim başlarken. Aslında hazır mozaik taşları ile kolayca yapabilecekken,Öğretmenim; 'ilk çalışmanı kendin kesip yap ki ilmini öğren.Diğerlerinde kullanırsın hazır taşları.' diyince, aldım elime keseri, başladım kesmeye....
Elimin alışması için mozaik çalışmalarına göre daha büyük kestim.Bir sonraki çalışmamda daha da küçülteceğim.Bir taşı koca keserle daire haline getirebilmeyi kolay bir iş sanmayın.Emeksiz hiçbir şey güzel olmuyor. Şimdi mozaiğim, evimde, onun için hazırladığım yerde,tam karşımda benimle beraber...
Çerçevecide kendi resmini çerçeveletmeye gelen bir sanat hocası mozaiğimi görmüş ve övgüyle beni nasıl bulacağını sormuş. Nasıl hoşuma gitti anlatamam. Siz nasıl buldunuz?
Yorumlarınız benim için önemli!

3 yorum:

cocuktancocuk dedi ki...

bu benim favorim oldu....emek harcanan hersey güzel oluyor...sevgiler

Kuaybe dedi ki...

ellerine sağlık.. gerçekten çok güzel.. insanın kendi yaptığı birşeyi duvarına asıp seyretmesi eminim çok hoştur..

Ayşe dedi ki...

maşallah...ne kadar güzel uğraşların var..el emeği verilip yapılan çalışmalar ne kadar değerli oluyor değil mi? hepside çook güzeller, hele bu mozaik çalışman ve sanat hocasının görüp sahibini sorması çok hoş...

Bu arada Bende yarı Kayseriliyim:))