30 Mayıs 2007 Çarşamba

KOMŞUDA PİŞER BİZE DE DÜŞER....Pratik çikolatalı toplar...


Hafta ortasına ulaştık.Yaşam kendi akışında devam ediyor...Bu aralar sabah erken kalkamama problemi yaşıyorum. Vücudumda inanılmaz bir yorgunluk var. Rejimle beraber enerjimin azaldığını hissediyorum.1.5 kilo verdim ama:))
Madem rejimdesin,' ne bu çikolatalı toplar? 'diyebilirsiniz. Biricik komşum Demet hazırlamış bunları...Bir tanesini anında yemiş bitirmişim fark etmeden...Geri kalanları, tarifle beraber size sakladım..

Malzemeler;

1 paket kahvaltılık mısır gevreği(kakaolu crunch)
2 yemek kaşığı bal
200 gr margarin
1 yemek kaşığı kakao
80 gr bitter çikolata
1 bardak az dövülmüş ceviz içi

Yapılışı;

Mısır gevreği ve ceviz geniş bir kaba alınır.Diğer taraftan bütün malzemeler teflon tavada beraberce eritilir.Sos gevreklerin üstüne dökülür.Bir kaşık yardımıyla her tarafına bulaşması sağlanır. Kek kalıplarının içine birer kaşık konulur. Bir süre sonra donup brbirine yapıştığını göreceksiniz. Buzdolabında birkaç gün tazeliğini koruyormuş.
Demet'ciğimin ellerine sağlık. Yaparsanız size de afiyet olsun!!!!

3 yorum:

Çileksuyu Sibel dedi ki...

hosgeldin blog dunyasina...bana da cok iyi gelmisti yeni bir hayata baslarken..gercekten ozel insanlarla dolu bu blogosfer...

anne ve cocuk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
afacan minnoşlar dedi ki...

bloğunuzun ismini şimdi gördüm ''mutlu çocuklar''ın yorumunda ve bir bakayım dedim ''ahşap boyama'' yı görür görmez hemen daldım içine ve bloğunuzu çok beğendiğimi söylemeliyim ... el emeğinden çıkan herşey ilgimi çekiyor ve tabii hayatımızın ışığı yavrular ...
ellerinize sağlık, artık sık sık uğrarım izninizle :)))