27 Mayıs 2007 Pazar

coca cola tepsisinin son hali...


Herkese iyi pazarlar...
Coca-cola ların 6 lı kutu paketleriyle hediye verilen aliminyum tepsim iyice kötü olmuştu. Uzerindeki resimler silinmiş eski bir görünümü vardı. Atsam mı diye düşünürken birden elimdeki malzemeleri birleştirerek bu hale getirdim.
Nasıl yaptığıma gelince..
Çiçekli bir peçeteyi, peçete tutkalıyla üzerine yapıştırdım. Kuruduktan sonra iyice yapışması ve üzerinde kalın bir doku oluşması için dekopaj tutkalını bir kat sürdüm.O da kuruyunca akrelik boyalar ve boncuk boyası yardımıyla süsledim. Arka kısmını da gümüş renge boyadım. Harika bir günlük tepsi haline dönüştü...Hiçbir şeyi atmamak gerekiyor bir gün mulaka yaratıcılığınızla geri dönüşümünü sağlayabilirsiniz...

2 yorum:

cocuktancocuk dedi ki...

selam arkadasim, ziyaretin ve yorumun için teşekkürler....
tepsin inanılmaz şık olmuş bu akrilik boya inanılmaz kapatıcı özelliği olan bir boya
eski cola tepsilerini iyi bilirim !! neymiş ne yapmışsın....tebrikler

cocuktancocuk dedi ki...

canım arkadaşım...ziyaretin ve yorumun için teşekkürler...tepsin inanılmaz şık olmuş...eskimiş bir cola tepsisinin halini tahmin edebiliyorum neymiş ne hale getirmişsin diyorum tebrikler
sevgiler