23 Mayıs 2007 Çarşamba

Altın yaldızlı obje ve hayata devam....







Merhaba arkadaşlar;
Hüzünlü haftamı sona erdiriyorum. Dışarıda hava çok güzel,insanlar cıvıl cıvıl...Güneşin ışığı bizi canlandırıyor.İsanbul'da çamur yağmış ama Kayseri tam gaz baharı yaşıyor. Sabah ,balkonda ,büyüyüp rengarenk açan çiçeklerimi sularken ,'hayatın devamlılığını' düşündüm.Her şey devam ediyor.Tüm bu güzelliklerin farkına varabilmemiz için kötü tecrübelere mi ihtiyaç var? Bana varmış galiba...Mutlu bir hayat sürdüğümü yeni farketmiş gibiyim. Kızımı ve ailemi seviyorum. Bu aşamada, gerek telefonla gerek yanıma gelerek bana destek olan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan blogcu arkadaşlarıma da teşekkür ederim.
Bana da yakışmıyor bu kadar hüzün....


Şimdi gelelim objenin yapımına;
Bu objeyi ahşap boyama ürünleri satan bir mağazaan aldım. Polyester bir malzeme.Objenin tamamı akrelik altın yaldızlı boya ile boyanır. İyice kuruduktan sonra ,gene bu işlem için satılan ziftle, tamamını ziftledim.Objenin kıvrımlı kısımlara ziftin iyice girmesini sağlamak önemli. Daha sonra tiner yardımıyla yumuşak bir bezle objeyi temizleyip. Sadece kıvrılı kısımlarda ziftin kalmasını sağladım.
Çok basit ve kullanışlı bir obje oldu.....

Hiç yorum yok: