27 Mayıs 2007 Pazar

Ayakkabı kutularınızı değerlendirin!


Bir hediyeyi paketlemek için aldığım bu paket kağıdının desenini çok beğenip saklamıştım. Yazlık kışlık ayakkabıları düzenlerken,bir sürü fazla ayakkabı kutum olduğunu fark ettim.Fazla olanları, gene ,çöpe gönderilmek üzere ayırmışken aklıma bu kutuyu yapmak geldi.Yapıştırıcıyla paket kağıdını güzelce kutunun üzerine kapladım.Bir kaç boncuk ve kurdele sayesinde şirin bir kutucuk haline getirdim.Yaptığım takıları koyma niyetindeydim ama kızım kutuyu çok beğendi ve bebeklerinin kıyafetlerini doldurdu içine....
Bu aralar,çevremdeki bütün yıpranmış şeyleri onarıp, şirinleştirmek arzusundayım.Bu hafta vakit bulursam saksılarıma göz diktim.
Çocuklaçocuk blogundan arkadaşım harika bir saksı yapmış. Kıskanmamak elde değil.
Rejimde olduğum için pratik tariflerime ara verdim.Yemek bloglarına girdikçe ağzımın suları aksa da dayanacağım...Bu hafta 2 kilo vermem lazım.İyi bir hafta geçirmenizi diliyorum. Benim haftam ise, aç olacağım için kötü geçecek anlaşılan...

3 yorum:

cocuktancocuk dedi ki...

günaydın arkadaşim, bayıldım bu kutuya ben çok güzel değerlendirmişsin...söylemesen aklıma gelmez ayakkabı kutusu olduğu....sevgiler

renkler dedi ki...

Çok şık olmuş. Hediye kutusu da yapılabilir ve bence çok şirin olur. Bizim evde de bir sürü bu tip kutu var, ben de deneyeceğim.

Meltem :-) dedi ki...

aslında çok kolay ama nedense uğraşıp akıl etmemişim teşekküler bilgi ve ziyaretin için.
Sevgiler