24 Ekim 2007 Çarşamba

çilekli rulo pasta...10 dak. da hazır...


Kızımın ameliyatı sonrası dostlar geçmiş olsun demek için geliyorlar.Bana da onlar için pratik bir şeyler yapmak düşüyor.Biliyorsunuz bütün tariflerim hem lezzetli olmalı hem de hazırlanası 10 dak. yı bulmamalı.Bu tarifi de internette dolanırken görmüştüm.Tam bana göre dedim ve denedim....
Görünüşü, lezzeti kadar güzel oldu.Tarifi elinizdeki malzemelere göre çikolatalı veya çilekli yapabilirsiniz.
Malzemeler
2 paket çilekli rulo pasta(pankek)
1 paket vanilyalı crem o'le
1 paket krem şanti
5oo ml süt
çikolata parçaları ve hindistan cevizi
Yapılışı
Kelepçeli bir kalıbın altına yağlı kağıt yuvarlak şekilde serilir.Altına ve kenarlarına ince dilimler haline getirdiğimiz rulo pasta dizilir.500ml soğuk sütle crem ole ve krem şanti çırpılır ve katı bir krema elde edilir.Bu karışımın içine istediğinz malzemeler konulur.Ben çikolata parçaları koydum.Küçük küçük kesilmiş ve kağıt havluyla suyu alınmış meyva parçaları da koyabilirsiniz.Bu karışımı pastanın ortasına yayalım.Üstünü de kalan dilimlerle kapatıp hidistan ceviziyle süsleyelim.En az 2 saat dolapta bekletip, servis tabağına alalım....

3 yorum:

Ayşe dedi ki...

mmhhhh ellerine sağlık, bende çok seviyorum hazır keklerle yapılan pastaları tam bir kurtarıcı oluyorlar değil mi? pratik ve lezzetli;)

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Ellerine sağlık canım hem çok pratik olmuş hem de nefis gözüküyor .Bizim gibi çocuklu ve zamanı kısıtlı anneler için oldukça iyi bir alternatif .
Teşekkürler....

anneminkizıyim dedi ki...

Canim ellerine saglik, cok güzel bir pasta, bende bir Alman arkadasta kendisi rulo pastayida taze yapip böyle sunmustu ve yuvarlak tencereye dizip ter cevirmisti hatta, cok muhtesem bir görüntüsü vardi, sizinkide cok güzel olmus, ayrica kiziniza gecmis olsun dileklerimi iletir, saglik ve sihatli günler dilerim, sevgiler..