8 Ekim 2007 Pazartesi

önüm arkam sağım solum sobe.....

Dizi&187.sayfa....
Uzun zamandır sobelere yanıt vemiyordum.Dostum ilerigeri beni sobelemiş.Onu kırmak olmaz dedim başladım yazmaya....






Fazla TV seyreden biri değilim.Belirli takıntılı dizilerim vardır ama.Gününü ve saatini bilir televiyonun karşısına geçer keyfini çıkartırım.
Fanatik bir Nip-Tuck izleyicisiyim.Yeni sezonunu dört gözle bekliyorum.Pazar gecelerimin değişmezleri arasındadır.Her bölümün sonunda, çikolata yemişim de ağzımda harika bir tad kalmış hissiyle uyumaya giderim.
Cnbc-e dizilerinden '24' de sevdiklerim arasında...
Türk dizilerden ise Bıçak Sırtı'na yeni başladım.Konusu ve oyuncular beni içine çekti.Sevdiğim fakat cuma akşamı olamasından dolayı düzenli takip edemediğim 'Hatırla Sevgili 'yi de unutmamam gerekiyor.Vakit buldukça kaçırdığım bölümleri You tube dan seyrediyorum.Şİmdiden 2 bölüm birikti....


Kitap 177 sayfa olduğu için size 87.sayfadan alıntı yapacağım.....
-Bal gibi de biliyorum.
-Matmazel,insan annesi ile babası arasındaki münasebetin esas mahiyetini hiçbir zaman bilemez.Hadiseleri ancak şahit olduğumuz kadarıyla takdir ederiz.Halbuki bütün arıza daha biz doğmadan yaşanmış tecrübeden kaynaklanıyor olabilir.

Bu kitabı elime aldıktan sonra babannelerin,büyük teyzelerin ağzından yaşanmışlıkları okumaktan sıkıldığımı fark ettim.Öylesine okunacak bir kitap...

Ben de çocuklacocuk arkadaşlarımı 'dizi sobesiyle' sobeliyorum....

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Dualar kalıcıdır'ı bitirdiğin zaman kitap hakkındaki yorumlarını merak ediyoruz.
Ben kitaptan çok keyif aldım.
http://www.cocuklacocuk.com/index.php/dualar-kalicidir-tuna-kiremitci/