25 Ekim 2007 Perşembe

Yükseklik Korkusu (Vertigo)


Paul Auster'e hayranlığım gün geçtikte artıyor.Can Yayınlarından çıkan kitaplarıyla tanışmanızı isterim.Hele hele şu günlerde babanne,anneanne anılarıyla dolup taşan raflar arasında gözünüze ilişip alınası kitapları var.'Ölmeden önce okumanız gereken 1001 kitap” listesine giren altı kitabı ise şunlar;
moon palace (ay sarayı)
mr. vertigo (vertigo)
the book of illusions (yanılsamalar kitabı)
the music of chance (şans müziği)
the new york trilogy (new york üçlemesi: cam kent, hayaletler, kilitli oda)
timbuktu
Gelelim 'Yükseklik Korkusu'na....
Kitabı elime alır almaz yeni bir dünyanın içine girdim sanki.Saint Louis in arka sokaklarında yetişen Walt,kendisine sahip çıkan bir macarla,Yehuda ustayla tanıştıktan sonra hayatı değişir.Usta onu çeşitli aşamalardan geçirdikten sonra,ona,boşlukta durabilmeyi,hatta uçabilmeyi öğretecektir...
Hadi kendiniz için bir iyilik yapın ve kitap alın!

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ölmeden önceki okunacaklar listesinde 6 kitabının olması her yazara kısmet değildir herhalde. yazdıkların etkiledi, biz de okuyalım.

inci dedi ki...

canım nerelerdesin bakayım? melisciğim okula başladı sen de mi başladın:))fazla yorma benim yeğenimi:))daha eğitim hayatının başında kuzucuğu bıktırma:)sen yazınca farkettim ,ben de genelde insan psikolojisini didik didik eden kitaplar okuyorum..kendimizi geliştirelim derken galiba macera yönümüzü bastırmışız:) ben de lise çağlarımdaki gibi elime aldığım kitabın içinde kaybolmak istiyorum:))canım arkadaşım seni ve melisi çok öpüyorum...aşağıdaki çilekli pastayı alıp gidiyorum.))