23 Ekim 2007 Salı

ilk sınav ve istek üzerine formalı bir fotoğraf:)))


Dün ilk sınavımızı olduk.Kendi kendime kızmadım değil.Haftasonu bir baktım değerlendirme sınavı yapılacak kağıttaki hiçbirşeyi bimiyor.Yeni başladığımız org kursu dönüşü Mc donald's ziyaretimizle ağzına bir parmak bal çaldım ve eve gelip çalıştırmaya başladım.Biraz zorladım onu galiba...İsteksiz değil ama evde onun dikkatini toplayıp çalışmasını sağlamak biraz uzun sürüyor.Uykusu geliyor ,başı ağrıyor.Öğreniyor,bir süre sonra tekrar sorduğumda unutmuş oluyor....Eşim haklı aslında.Daha okula başlayalı 1 o gün olmuş çocuğa yüklenmenin anlamı yok:((
Talat,Lale,Ela ve Ata artık evimizin vazgeçilmez konukları:)))) Bütün cümleler bu 4 isimle başlıyor.Bizim zamanımızın Ali ve Ayşe'si gitmiş anlayacağınız...Ben de kızımla tekrar okuma yazma öğreniyorum aslında.Eğik el yazısını bilmezdim mesela:)))
Dün bütün gün heyecanla bekledim eve gelmesini...Soruyorum nasıl geçti diye merakla...
-Kızım nasıl geçti sınavın?
-Bilmiyorum anne.
-Kızım nasıl bilmiyorsun?Öğretmenin hangi kelimeleri sordu?
-Bilmiyorum dedim ya anne!
-Biraz düşünsen.
-Hangisini yanlış yaptın kızım?
-Lale'yi olabilir....
-Ne yazdın lale yerine.
-Hımmmm...galiba Lalt yazdım.
-Başka
-'Alt alta' yı da yanlış yazmış olabilirim.
-Olsun kızım bu ilk sınavın.(ama bu arada bütün haftasonu çalıştığı şeyleri yapamamasına sinirlenmişim çaktırmıyorum.Süper müşfik bir görüntüm var.)
İşte böyle ...
Şimdi okula gidip bir bakacağım.Bu okuma yazma işi zormuş arkadaşlar...

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

"bilmiyorum"zaten herşeyi özetliyor, onlar daha yeni ögreniyorlar, sınav ne soru ve doğru-yanlış cevap ne? Ben şu an sizden dinliyorum arkadaşlar, ben acaba nasıl olacağım bilmiyorum.

Ayşe dedi ki...

ay arkadaşım yaaa, aynı şeyleri yaşıyoruz inan...cidden zor işimiz...yazdyklarımızda ne çok benzemiş, bizdeki isimlerde aynı, gına geldi talatlardan filan:)) annesi çok yüklenmemeliyiz bencede, sana diyorum ama bende kızıyorum kendime, olacak, yavaş yavaş çözecekler bu işi inşallah...maşallah formalı resmide çok şeker, öpücüklerimizi yollarız melis e:))

Adsız dedi ki...

canım benim yaaa çok şekerler bunlar sende yüklenme fazla annesi zamanla öğrenecek ama böyle dediğime bakma bende senin gibiyim illaki illaki diyoruz ama onlar yolunu bulup hallediyorlar:))) sevgiler canım öptüm hdidem