25 Mayıs 2008 Pazar



Cumartesi,pazar gene yoğun bir şekilde bitti.Dün kızımla saat 12 de bir doğum gününe gittik.Daha sonra arkadaşlarımzla bir kahve molası verdik.Sigara yasağından dolayı açık hava olan yerleri tercih ediyoruz.Eve gelip ödevlerimiz yaptıktan sonra 20.30 sularında tekrar arkadaşlarımızın evine gittik.Nasıl yorulduysak pazar sabah 12 ye kadar uyumuşuz.Ama kim tutar bizi şeklinde Avanos'taki bir at çiftliğine gittik.İlk önce biraz ürkse de daha sonra alıştı ve ata binme fikri hoşuna gider oldu.Şimdi her haftasonu gidelim diye tutturur.Kızılırmak'ın kıyısında nehre taşlar attık.Hıdırellez'de tutulan dileklerimizi nehre attık.Göreme'de peri bacalarının arasında yemeğimizi yedik .Dönüş yolunda hava inanılmaz kötüleşti .Görüş mesafesini sıfırlayacak düzeyde doluya tutulduk.İlk kez biraz korktum.Kısa süreli olmasa ne yapardık bilmem.Yağmurlu yolumuzda Pink Floyd dinleye dinleye şehrimize döndük.Dede ve Babanneye uğradıktan sonra evde ayrı bir koşturmaca başladı.Kalan ödevler bitirildi.Banyo yaptırıldı.Yorulmuşum gene...
Haftaya mutlu bir yorgunlukla başlayacağım.Dinlenecek zaman yaratabilirim inşallah kendime...
Bu arada İstanbul'u,oradaki arkadaşlarımı ve özellikle annemi çok özledim.....
Hem annemi, hem babamı ben köyümü özledim....
Bu hafta evden çıkmadan dinlenmeyi hayal ediyorum.

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

dolu yağdığına çok şaşırdım, burda da hava akşama doğru bozdu..at binmek çok zevkli çocuklar için melis'in de çok hoşuna gitmiş gibi görünüyor...geri sayım başladı arkadaşım ondan sonra herkes sevdiklerinin yanına...öpüyorum ikinizi de

sibel dedi ki...

biz de seni cok ozledik.bu c.tesi herkesi toplamaya calisiyorum piknik icin.özgür,ben,murat,kayhan,ilkiz,seniz hn.,belki koray...keske buralarda olsaydin. nevizade de yalan oldu :)
neyse haziran'in 2. yarisi bekliyorus efenim...
kizini op bizim icin.