6 Mayıs 2008 Salı

çimlere uzandım.....

Yeşili özlemişim.Senenin ilk pikniğini geçen hafta gerçekleştirdik.Mangal yaktık,top oynadık ve ip atladık.Bütün kışın miskinliğini attık neredeyse.Çimlere uzandım,yüzümde harika bir sırıtış ve bu anı fotoğrafladım.
Günler çabucak geçiyor.Neredeyse 2 hafta oldu bu fotoğrafı çekeli...Havalar bir süredir tekrar soğudu.Ben de bu çalkantılı hava durumundan şifayı kaptım.15 senedir ilk kez bademciklerim çıktı.Yutkunmakta ve konuşmakta zorluk çeker oldum.Annemin bana yaptığı gibi boğazıma vicks sürerek tülbentle sardım.2 gün evde oturduktan sonra bugün artık yatamayacağımı düşünerek kendimi dışarılara attım.Haliyle daha hasta bir şekilde eve döndüm.Hasta bile olsam evde oturmak beni çok sıkıyor.İlaçlardan medet umsamda gribal enfeksiyonlarda pek bir fayda göremiyor insan.Alınan ilaçlar insanı sersem ediyor sanki....
Pazar günü anneler günü annenize küçük de olsa bir hediye almayı unutmayın....Bunun için haftasonunu beklememenizi öneririm.Alışveriş merkezleri büyük ihtimalle çok dolu olacaktır.

3 yorum:

antepası dedi ki...

geçmiş olsun.Bende boğuk bir sesle ortada dolaşıyorum.Havalar bir fenaki.Bir soğuk bir sıcak.Piknikte eğlenmenize çok sevindim.Bizde bir gidebilsek:)))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Fotoğrafı çok sevdim. Çok geçmiş olsun. sıkıcı da olsa gribin tek tedavisi dinlenmek aslında . çabuk iyileşmen dileğiyle.

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun.Ben de doğayı seviyorum ve bunu bloğumda segilemiyide seviyorum.İnsan daha mutlu, huzurlu ve enerjik oluyor.Çocuklar için en güzeli bu...Bloğunuzu bir süredir takip ediyorum, ortak noktalarımızın olduğunu görüyorum.