26 Mayıs 2008 Pazartesi

eğlenceli matematik

Haftasonu uyumaya alışınca Pazartesileri işkence gibi oluyor.Sabahın köründe kalkmak zor geliyor insana.Haftasonu dağıtılmış bir eve uyanıyoruz.Alışveriş, biriken işler derken Melis'in okuldan gelme saati oluyor.Babamız şehir dışında olduğu için yemeği hafif alternatifler üzerine yaptık.Biraz ödev derken bir bakıyorsun akşam olmuş.Eşim olmayınca kızım hemen bizim yataktaki yerini alıyor.Onunla uyumayı ben de çok seviyorum.Arada uyanıp öpüp kokluyorum sabaha kadar.
Dün gelen bir mail hoşuma gitti ve sizinle paylaşmak istedim.Matematiğin eğlenceli bir yanını gösteriyor bize.Hepinze iyi haftalar.


üşenmeyin ve mutlaka deneyin.!
Ayakkabı numaranızı 5 ile çarpın.
Çıkan sonuca 50 ekleyin.
Çıkan sonucu 20 ile çapın.

Çıkan sonuca 1008 ekleyin.
Ve son olarak doğum yılınızı çıkarın. .............

Dört haneli bir sonuç bulacaksınz:

ilk iki rakam ayakkabı numaranız, son iki rakam yaşınız.......

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bir kaç gündür hesap makinasıyla yapayım diye bekliyorum, hesap makinaları insanları çok tembelleştiriyor aslında. sonuç doğru denendi arkadaşım, nerden buluyorlar böyle şeyleri.

Ayşe dedi ki...

a aaa ne hos ya, kalktim kalem kagit alip yaptim, supper....

asagidaki resimlerde cok guzel, bizim memleket ne de olsa ;)
avanosluyum da:))