23 Mayıs 2008 Cuma

pratik salata,meksika fasulyesi salatası

Hızlı bir haftayı geride bırakıyorum.Uzun zamandır göremediğim kuzenim şehrimize ziyarete geldi.Benim için bu haftanın en güzel tarafı buydu.İki haftadır kışın alıdığım kiloları verebilmek için pasif jimnastiğe başladım.Aynı zamanda rejim de yapmaya çalışıyorum.İlk günler zor olsa da şimdiye kadar 4 kilo verebilmeyi başardım.Yaz birden geldi.Havalar buralarda inanılmaz sıcak.Bu da deniz mevsiminin yaklaştığını habercisi.Bikiniler ve mayolar giyilecek.Bir an evvel forma girmekte fayda var.Yemek öğünlerini salata ve ızgara ile geçiştiriyorum.İşte size güzel bir salata tarifi....Arkadaşım Şule'nin bana ikramıydı...



Malzemeler;
1 kutu meksika fasulyesi konservesi
Yeşil soğan
maydanoz
sirke,limon zeytinyağı

Yapılışı;Yeşillikler küçük küçük kesilir diğer malzemelerle karıştırılır.İsteğe göre tuz eklenir.

3 yorum:

antepası dedi ki...

Salata enfes görünüyor.Eline sağlık.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ne iyi haberler bunlar, devam arkadaşım.

Adsız dedi ki...

Evet yaa...Bu ne enfes bir görüntü eminim lezzetlidir de.Salatanın her türüne bayılırım.Bu arada Melisciğim de çok şirin bir çocuk.Allah Bağışlasın, canım benim