31 Temmuz 2007 Salı

ahşap boyama


Soğuktan nefret eden ben neredeyse kışı özler hale geldim.Bunaltıcı bir hava var.
Bütün annelerin bu havada çocuğum hiçbirşey yemiyor dediğine eminim.Kışın en büyük kurtarıcımız olan vitaminli çorbalarımızı içiremiyoruz.İnanın ben kızıma ne yemek hazırlayacağımı bulamıyorum.Pratik ve besleyici fikirleri olanlar bana yazsın lütfen....
Bugün arkadaşım Fulya'nın ahşap boyama örneklerini yayınlıyorum.İnsanı dinlendiren bir yanı var ahşap boyamanın..
Sıcaklar çarşamba gününe kadar sürecekmiş.Herkese sabırlar diliyorum....

2 yorum:

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Sevgili arkadaşım ben de bu aralar çocuklarımın ne yiyeceği konusunda muzdarip olanlardanım.Öylesine değil de sağlıklı ve doğal beslenmelerinden yanayım herzaman .Ama bu aralar her şeyi reddettikleri için ben de bir arayış içindeyim .Çorbamı görmüşsün bunu çok severek yediler .Zaten genellikle yaptığım yemekler onları düşünerek olduğu için arada ziyaret etmeni öneririm.Bu arada senin blogunda çok güzel her konuda ayrıntılı bilgiler var .Tek başına internet gibisin maşallah.Sevgiler...

pervin dedi ki...

slm çocuklar için çok faydalı olan soğuk ayran çorbası tavsiye ederim isterseniz pirinçli veyahut o yörenin bugdaylı nohutlu bol naneli ayran çorbası çocuklara çok faydalı isterseniz tarifini verebilirim sevgiler.. http://tahtakasik.blogspot.com/