2 Temmuz 2007 Pazartesi

çikolatalı,kalpli kolay pasta


Evimi özlemişim.Bavullar açıldı,yıkanacaklar makineye atıldı.İstanbul kokusu üzerimden gitti bile.Melis babannesini ve dedesini özlediği için onlarda kalmaya başladı.İstediği herşey yapıldığı için evine dönmeye de niyeti yok.Eskiden birkaç saat rahat edebilmek için yalanlarla bırakabildiğim kızım şimdi 1 hafta orada kalsa gelmeyecek sanki. Alınıyor muyum bilmem?Bu sebeple ben de bu akşam onu görmek için bağ evinde kalmaya gideceğim. Özledim vallahi.O olmayınca ev bomboş ve sessiz geliyor bana. Melis den önce nasıl vakit geçirdiğimi hatırlamıyorum bile. Bütün düzenimi onun saatlerine göre ayarlamışım.Çizgi film açtığı için söylendiğim televizyonun düğmesine bile basmadım.Neyse tarifimi vereyim ve doğru kızımın yanına doğru yola çıkayım. Bir sürü sipariş verdi geleceğiz diye.

İstanbul da annem ve yeğenlerim için yaptığım pastayı, resimleri yeni aktardığım için şimdi yayınlıyorum.
Malzemeler
1 paket pandispanya unu
2 kaşık kakao
1 paket krem şanti
1 paket çikolatalı crem ol'e
1 bardak süt keki ıslatmak için
550 ml süt krema karışımı için
pasta süsleri

Yapılışı
Pandispanya unu tarife göre hazırlanır.Kakaolu olması için toz halindeyken içine kakaoyu karıştırıyorum.İsterseniz herhangi bir kek ya da pandispanya tarifiyle de yapabilirsiniz.Ben kalpli bir kalıpta yaptım .Her pandispanya yapışıma yağlı kağıt kullanıyorum.İnanılmaz rahat oluyor.Hem yapışma derdi olmuyor hem de temizliği rahat oluyor.Krem şanti ve crem o'le 550 ml sütle beraberce koyu bir kıvamda mikserle karıştırılır.(eğer ml ölçü kabınız yoksa çocuğunuzun biberonlarından birini kullanabilirsiniz )
soğuyan pandispanyamızı ip yardımıyla ikiye keselim.hafifçe sütle ıslatalım.arasına ve üstüne kremayı koyalım.pasta süslerimizle süsleyelim.

Hiç yorum yok: