26 Temmuz 2007 Perşembe

Börülce salatası


Bugün sonunda bilgisayar başına geçebildim.Hava inanılmaz sıcak.Başımdan aşağıya şıpır şıpır terler boşalıyor.Kızım ise halinden çok memnıun. Her gün kendine yeni bir uğraş buluyor.Salı günü apartmanımızın 1.geleneksel çocuk şenliğini gerçekleştirdiler.Hepsi çok heyecanlı ve mutluydu.Gösteriyi hazırlamak için de bayağı çalıştılar.Ben de onlara müzik sistemi konusunda yardımcı oldum.Gösteri sonrası da günün şarkılarıyla dans etmeleri sürdü.Kızların favori grubu Hepsi... Her şarkısını ezbere biliyorlar. Onların enerjisi bir şekilde bana da geçti.




Gelelim Börülce salatamızın tarifine.....Dün ziyarete gelen arkadaşlarım için hazırlandı.Hepsini kocaman öpüyorum.Yaz olduğu için hafif şeyler hazırlamaya çalıştım.Bu da onlardan bir tanesiydi.Değişik bir salata isteyenlere öneririm.
Malzemeler
1 kutu konserve börülce (250 gr tazesi)
4-5 adet taze soğan
1 tutam maydanoz
sos için; diş sarımsak,2 yemek kaşığı zeytinyağı,1 yemek kaşığı elma sirkesi,yarım limon ve tuz
Yapılışı;
Ben konserve börülce kullandım.Tazesini bulabilenler şanslı....
Börülceleri 10 dak. haşlayalım.Süzgeçte süzelim ve bir tabağa koyalım.Taze soğan ve maydonozları ince ince kıyalım üzerine serpelim.Sarımsağı ince rendeleyelim.Limon ,sirke ve zeytinyağı ile bir kasede karıştıralım.Börülcelerin üzerine dökelim.
Afiyet olsun....

Hiç yorum yok: