1 Haziran 2007 Cuma

ahşap boyama,transfer uygulamalı kutu


Haftasonu geldi çattı. Yazın bu ilk haftasonunda kendime vakit ayırıp,bakım yaptırmaya karar verdim. Mozaikdi,ahşap boyamaydı derken ellerim bakımsızlık abidesi haline geldi.Saçlarım deseniz kesimi çoktan gelmiş.Beni bugün güzellik salonu paklar ancak...Vaktimi bu tip yerlerde öldürmeyi çok sevmesem de bakımlı olmak adına mecbur kalıyorum.Yüzüme ve ellerime blogumda yer alan maske tariflerinden birini uygulayıp doğru kuaföre gideceğim.Maskelerin fiziksel etkisinin yanı sıra psikolojik olarak beni rahatlattığını söyleyebilirim.Hadi,kendinize iyilik yapıp bir tanesini deneyin!Yaz aylarında güneşin etkilerinden kurtulabilmek için cildinizin nemini korumaya özen gösterin!
Bu çalışma da değişik bir uygulama ile yapıldı. Kutunun üst kısmı beyaza,diğer kısımlar kahverengiye boyanır.
Transfer tutkalı sürülür ve resim asıl yüzü altta kalacak şekilde yapıştırılır.1-2 gün beklenir ve nemli bir bezle kağıt yavaş yavaş parmağımızın ucuyla çıkarılır. resmin tahtaya geçtiği görülecektir.Son olarak boncuk boyayla süsleme yaptım ve altın yaldızla eskitme yaptım.

Hiç yorum yok: