21 Haziran 2007 Perşembe

fimo ile yapılmış kutu örnekleri....

Cıvıl cıvıl bahar gibi kutuların sahibi kurstan arkadaşım Fatma...Yaptığı diğer güzel şeyleri görmenizi isterdim. Sergimizde fotoğraflamak imkanı bulduğum için sadece bu iki örneğini yayınlıyorum. Fimolarla yaratmanın ve süslemenin sınırı yok. Her bir bölümü ayrı ayrı işlenmiş ve boyanmış. İtinayla, emek verilen herşey böyle güzel oluyor. Ahşap boyamayı bu yüzden çok seviyorum. Dümdüz bir tahta parçasını hayal gücünüzle bu hale getirmek ve görselliğe açmak insana özgüven veriyor.Bugün sınavımızda arkadaşımla yan yanaydık ve başarıyla bitirdik kursumuzu.İnşallah gelecek dönem tekrar karşılaşma fırsatı buluruz...



Önümüzdeki günler benim için çok yoğun olacak. Temmuz ayı için planlarım tamamen altüst oldu. İnşallah bloğuma zaman ayırabilirim. Sizlerle paylaşımlarım ailemden uzak olduğum zamanlarda beni rahatlatan en önemli unsurlardan biri oldu. Yazdığınız her yorum kendimi iyi hissettirdi ve beni bloğa daha da bağladı.Bloğuma vakit ayırdığınız için öncelikle arkadaş listemdeki herkese ,daha sonra da tüm ziyaretçilerime ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

3 yorum:

Ayşe dedi ki...

Kutular çok güzel olmuş, arkadaşının ellerine sağlık..hele alttakine bayıldım;)
Sınavının iyi geçtiğine de sevindim, tebrik ederim, yıl boyu verdiğiniz emekler imrenilecek cinsten...Ailece iyi tatiller geçirmenizi dilerim....

sumuklubocek dedi ki...

fimo nedir?
ama oldu mu simdi, tam da yeni alismistik sana... herkes tatile gidiyor uzuluyorum :(

Adsız dedi ki...

süper bayıldım bu kutuya.Ben de yapmalıyım ama nerde.Hiç vakit bulamıyorum ki...Ellerinize sağlık.