21 Haziran 2007 Perşembe

Geri dönüşüm çalışmaları,Eski şişelerinizi değerlendirin....


Dostlarla geçirdiğim güzel bir günün ardından,kızım babannesi ve dedesiyle kalmak isteyince eşimle güzel bir akşam yemeği,ardından da Ocean's 13' e gitme şansı bulduk.Sanki annemden izin almışım da ,gece sevgilimle çıkmış gibi hissettim kendimi..Bu tarz bir program için 2 gün öncesinden ayarlama yaptığım için aniden gelişen yalnızlığıma çocuklar gibi sevindim anlayacağınız.Çocuğu olan arkadaşlarım neler hissettiğimi anlamıştır zaten....Yarın kursumun MEB sertifika sınavı var.. Pazartesinden beri 10 a kadar uyuyabilmenin keyfini sürmekteyim...Sınav da 8.45 de olduğu için erken kalkacağıma üzülüyorum . İstanbul a gitmeme az kaldı. Gün saymalara başladım. Annemi,ama en çok İstanbul 'u özledim bu sefer...Bileti tek gidiş aldım:))))1 hafta kalmayı planlasam da ani bir kararla uzatabilirim de ....

Gelelim geri dönüşüm çalışmamıza....
Siyah ve beyazın güzel bir uyumu...
Koli bantıyla siyah kalan kısımlar kaplanır. Geri kalan kısımlar beyaza boyanarak buzlanır. Üzeri boncuk boyasıyla şekillendirilir. Daha sonra bantlar çıkarılır ve siyah cam boyasıyla boyanır. Tasarım tamamen sizin hayal gücünüze kalmış....

Hiç yorum yok: