11 Haziran 2007 Pazartesi

Yazı karşılarken....

Kaç gündür yağan yağmur sinirlerimi bozmaya başlamışı ki ,eşim haftasonu Mersin'e gitmeyi önerdi. Hava bozuk olduğu için mırın kırın etsemde beni ikna etti ve çıktık yollara. Mersin e varınca havanın güzelliği ve şehrin canlılığı 'iyiki gelmişim' dedirtti.Cumartesi günü Mersin de şehri dolaştıktan sonra oranın ünlü bir tantunicisinde öğlen yemeğimizi yedik. Gerçekten, ünlü yemekleri yerinde yemek bir başka oluyor.(Rejim ne oldu diye sormayın lütfen)Yemekten sonra sahil kenarında yürüyüş ve bir fincan kahve yüzümdeki gülümsemeyi sırıtış boyutuna getirdi.Kahvemizi içerken küçük bir kuş sürekli erafımızda gezindi durdu. Şehirde vakit geçirdikten sonra yazlığa doğru yola çıktık.Eve gelince orayı ne kadar çok sevdiğimi bir kez daha hatırladım.Eşimle bu yaz sık sık gelmeye karar verdikAkşamda kendimize balık ziyafeti çektik.Uzun senelerdir kzımdan ayrı geçen ilk haftasonumda her anımda onu ansamda ,sadece bana ait olan zamana ne kadar ihtiyacım olduğunu anladım. Eşimle uzun sohbetler etme şansı buldum. Günün koşturmaları arasında birbirimiz adına konuşmadığımız, atladığımız bir sürü ayrıntı olduğunu fark ettim. Fark edebilmek de güzel bir şey ama....
Ertesi gün erkenden kalktık.Sabah yürüyüşümüzü yaptık. Yeni mozaiğim için taş topladık. Balkonda çayımızı demledik ve güzel bir kahvaltı ettik. Kanepeye uzanıp kitabımı okurken sessizliğin ve dalgaların sesi eşlik etti sadece bana.Öğlen hava iyice ısınınca senenin ilk denizine girdim. Kumsalda güneşlendim.Bu haftasonunun en güzel tarafı hiçbirşey için endişelenmem ve acele etmem gerekmiyordu. Aslında pazar akşamı dönecekken bir gece daha kalmaya karar verdik.Bu arada çok güzel fotoğraflar çekme şansım oldu....
Yazı karşılarken ,geçirdiğim bu güzel haftasonunun ,diğerleri için bir başlangıç olmasını diliyorum....

1 yorum:

sumuklubocek dedi ki...

fotograflar cok guzel, siz mi cektiniz?