25 Haziran 2007 Pazartesi

istanbul


Herkese iyi haftalar. Nihayet güzel şehrime kavuştum.Annemle içtiğim güzel bir türk kahvesi sonrası yazıyorum yazımı. Bu kahve için 2 ay bekledim!.O yüzden değerli benim için. Yaz tatilinin bu ilk gezisinde yapmayı planladığım bir sürü şey var.
İstanbul 'da sıcak, ama çok sıcak bir hava var.Bu sebeple kızımın' deniz parkı 'olarak adlandırdığı Ortaköy'e gitmek için akşam üstü serinliğini bekliyoruz.Gündüz Melis'in sevdiği yerler,akşam da arkadaşlarımla benim sevdiğim yerler gezilecek. Gerçi mekan hiç fark etmiyor. Dostlarımla içtiğim bir bardak çay ve onlarla beraber olmanın keyfi nerede olursa olsun beni mutlu ediyor.Ailesinden ve arkadaşlarından ayrı yaşayanlar neler hissettiğimi anlayacaklardır. Bloğumu kızım ve yeğenimden fırsat buldukça yenilemeye devam edeceğim. Şimdilik bu kadar....

1 yorum:

Bir Anne dedi ki...

Merhaba, iade-i ziyarete geldim:) (aslinda daha once de gelmek istemistim ama, blogunuz kapali miydi bilmiyorum, ulasamamistim.) velhasili, ben de ailesinden, sevdiklerinden hatta hatta vatanindan uzak birisi olarak sizi cok iyi anliyorum. Bizim tatile de az kaldi (15 gun), sizinkinin de cok guzel gecmesini temenni ederim.